Re: Re : News !?!

Auteur: Nidurias <nidurias_at_...>
Date: Wed, 19 Apr 2006 13:11:13 +0200 (CEST)

Au sujet des Broos :

  "Mongoose is also launching a line of miniatures for use with RuneQuest. The first product is a Broo Raiders, a boxed set of 30mm metal miniatures, sculpted by Daniel Pacey. Broo Raiders are twisted hybrids of men and hoofed animals (deer, antelopes, and goats), who engage in foul practices such as rubbing dung into their fur and worshipping the gods of disease. No word on whether the set will ship with dung for fur-rubbing."

  http://icv2.com/articles/home/8503.html

              NIDURIAS        Elric III <elriciii_at_...> a écrit :
  Ouais y'a toujours mes favoris... les broos.

J'adore les broos, je vous l'ai déjà dit ?!

Jakabroo

 Faites de Yahoo! votre page d'accueil sur le web pour retrouver directement vos services préférés : vérifiez vos nouveaux mails, lancez vos recherches et suivez l'actualité en temps réel. Cliquez ici.