Re: Monteurs de guepes

Auteur: Lefébure arnaud <lefebure_at_...>
Date: Fri, 8 Jun 2001 20:39:33 +0200

J'ai retrouv� c'est un supl�ment de Tradetalk. descreption et mots cl�s :
http://www.die-sns.de/english/ttart1.htm

exemple :
Wasp Rider Cultural Keywords
Physical Skills: Small, Ride Wasp, Wasp Care, Spear Combat, Wasp Dances. Mental Skills: Speak to Wasps, Wasp Wilds Geography, Know Location in Hive, Wasp Breeding, Wasp Rider Customs.
Personality: Insular, Obedient, Hate Bee People. Relationships: To Hive, To Wasp Queen, To Wasp Ally. Magic: Isalla Animist Tradition.

Nono

http://docs.yahoo.com/info/terms/

Cette archive a été créée par hypermail