Re: Jar-Eel's cult

From: Roderick and Ellen Robertson <rjremr_at_...>
Date: Sun, 26 Jun 2005 11:20:34 -0700

> That's what I figured. (Does one normally apotheosize before or after
> death in Glorantha? It seems Sartar did it on his own time, but HonEel
> did it after dying. Is it really just a case-by-case basis?

Instead of. Greg can go into more detail, but becoming "undying" is part of the whole "become a god" path. (or at least, it used to be, but since those rules haven't been published, they can't be gregged. Yet. :-) )

RR
C'est par mon ordre et pour le bien de l'Etat que le porteur du pr�sent a fait ce qu'il a fait.
- Richelieu